تحقیق بررسی تاثیر سیستم مدیریت کیفیت جامع…

توضیح مختصر:

دانلود تحقیق در مورد بررسی تأثیر سیستم مدیریت کیفیت جامع بر مدیریت شکایت مشتریان در بانک های دولتی، در قالب pdf و در 170 صفحه، شامل فصل اول: کلیات پژوهش، فصل دوم: مبانی نظریه پژوهش، فصل سوم: روش شناسی پژوهش، فصل چهارم

دسته بندی: مدیریت » مدیریت کیفیت

فرمت فایل دانلودی: rar

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 170

حجم فایل:4,751 کیلوبایت

قیمت: 17000 تومان

دانلود تحقیق در مورد بررسی تأثیر سیستم مدیریت کیفیت جامع بر مدیریت شکایت مشتریان در بانک های دولتی،

در قالب pdf و در 170 صفحه، شامل:

فصل اول:

کلیات پژوهش

فصل دوم:

مبانی نظریه پژوهش

فصل سوم:

روش شناسی پژوهش

فصل چهارم:

تجزیه و تحلیل داده ها

فصل پنجم:

نتیجه گیری و پیشنهادات

بخشی از مقدمه تحقیق:

تأمین رضایت مشتری، هدف نهایی هر کسب و کاری در دنیای امروز است. درک نیاز و خواسته های مشتریان در بازارهای هدف، نقطه آغازین فعالیت های بازاریابی نوین است. مدیریان بازاریابی با این شناخت، تلاش می کنند با ابزارهایی که در اختیار دارند، بهتر از رقبا نیازهای مشتریان خود را پاسخ دهند و به منظور رسیدن به رضایت او، فعالیت های خود را بعد از فروش نیز ادامه می دهند …

عبارات و جملات کلیدی

  • مدیریت شکایت مشتریان
  • مدیریت شکایت مشتری
  • مدیریت شکایت مشتریان در بانک
  • مدیریت شکایت مشتریان در بانکداری
  • مدیریت شکایت مشتریان در بانکها
  • مدیریت کیفیت جامع در بانک
  • مدیریت کیفیت جامع در بانکها
  • سیستم مدیریت کیفیت جامع بانکها

خرید فایل

تصادفی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد