دسته بندی: مدیریت » مدیریت کیفیت
فرمت فایل دانلودی: rar
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 170
حجم فایل:4,751 کیلوبایت
قیمت: 17000 تومان
دانلود تحقیق در مورد بررسی تأثیر سیستم مدیریت کیفیت جامع بر مدیریت شکایت مشتریان در بانک های دولتی،
در قالب pdf و در 170 صفحه، شامل:
فصل اول:
کلیات پژوهش
فصل دوم:
مبانی نظریه پژوهش
فصل سوم:
روش شناسی پژوهش
فصل چهارم:
تجزیه و تحلیل داده ها
فصل پنجم:
نتیجه گیری و پیشنهادات
بخشی از مقدمه تحقیق:
تأمین رضایت مشتری، هدف نهایی هر کسب و کاری در دنیای امروز است. درک نیاز و خواسته های مشتریان در بازارهای هدف، نقطه آغازین فعالیت های بازاریابی نوین است. مدیریان بازاریابی با این شناخت، تلاش می کنند با ابزارهایی که در اختیار دارند، بهتر از رقبا نیازهای مشتریان خود را پاسخ دهند و به منظور رسیدن به رضایت او، فعالیت های خود را بعد از فروش نیز ادامه می دهند …
تصادفی