تحقیق ماهیت ارتباطات بازاریابی

توضیح مختصر:

دانلود تحقیق با موضوع ماهیت ارتباطات بازاریابی، در قالب word و در 593 صفحه، قابل ویرایش. بخشی از متن تحقیق: ماهیت ارتباطات بازاریابی: ارتباطات بازاریابی، جنبه ای حیاتی از کل رسالت بازاریابی شرکت ها است و اهمیت اجزاء ارتباطات بازاریابی در آمیخته

دسته بندی: مدیریت » مدیریت بازاریابی

فرمت فایل دانلودی: doc

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 593

حجم فایل:1,602 کیلوبایت

قیمت: 15000 تومان

دانلود تحقیق با موضوع ماهیت ارتباطات بازاریابی،

در قالب word و در 593 صفحه، قابل ویرایش.

بخشی از متن تحقیق:

ماهیت ارتباطات بازاریابی:

ارتباطات بازاریابی، جنبه ای حیاتی از کل رسالت بازاریابی شرکت ها است و اهمیت اجزاء ارتباطات بازاریابی در آمیخته، بازاریابی در دهه های اخیر افزایش چشمگیری داشته است. در حقیقت، ادعا شده است که بازاریابی و ارتباطات عملاً جدایی ناپذیر هستند. تمام سازمان ها – (فعالیت های تجاری یک کسب و کار با کسب و کار دیگر)، شرکت های دخیل در بازاریابی( فعالیت های تجاری یک کسب وکار با فعالیت های ارتباطات کسب و کار دیگر) یا سازمان های ارائه دهنده خدمات غیرسودآور (موزه ها، ارکستر سمفونی ها، سازمان های خیریه و غیره) اشکال مختلف ارتباطات بازاریابی را برای ارتقاء پیشنهادات خود و دستیابی به اهداف مالی و غیر مالی به کار می برند.

شکل های عمده ارتباطات بازاریابی عبارتند از تبلیغات در رسانه های گروهی (تلویزیون، مجلات و غیره) و تبلیغات آنلاین (وب سایت ها، پیام های ایمیل، پیام های تلفنی و غیره) و پیشبرد فروش (به عنوان مثال: کوپن، تخفیف و جایزه)، ارتباطات محل خرید، لیست مستقیم، روابط عمومی مبتنی بر اصول بازاریابی و انتشار و پخش تبلیغات، گسترش رویدادها و آرمان ها، برنامه و سخن رانی های فروشندگان، و شکل های جانبی مختلفی از ابزارهای ارتباط (جدول 101 لیستی از اجزای مختلف ارتباطات بازاریابی). این ابزارهای ارتباط و رسانه ها همگی تشکیل دهنده ی بخشی از آمیخته بازاریابی هستند که در گذشته با نام پیشبرد شناخته می شد. (از دوره مقدماتی بازاریابی به یاد دارید که آمیخته بازاریابی شامل چهار مجموعه از موضوعات مرتبط با هم است: کالا یا محصول، قیمت، مکان و پیشبرد). هر چند اصطلاح «4p» منجر به استفاده گسترده از اصطلاح «پیشبرد» برای توصیف ارتباطات با مشتریان کنونی و احتمالی شده است، اصطلاح ارتباطات بازاریابی از جانب اکثریت کارشناسان بازاریابی و بسیاری از مدرسان ارجحیت دارد. دراین متن ما از اصطلاح ارتباطات بازاریابی و برای اشاره به مجموعه تبلیغات، پیشبرد فروش، روابط عمومی، بازاریابی رویدادها و سایر ابزارهای ارتباطات استفاده می نماییم. در مقابل، از اصطلاح پیشبرد به عنوان کلمه اختصاری برای پیشبرد فروش استفاده می کنیم. این متن تمام این عناوین را به جز فروش خصوصی پوشش می دهد که بهتر است به صورت مبحثی جداگانه تدریس شود …

عبارات و جملات کلیدی

  • ارتباطات بازاریابی
  • تحقیق ارتباطات بازاریابی
  • مقاله ارتباطات بازاریابی
  • پایان نامه ارتباطات بازاریابی
  • تحقیق در مورد ارتباطات بازاریابی
  • مقاله در مورد ارتباطات بازاریابی
  • تحقیق بازاریابی
  • مقاله بازاریابی
  • جزوه بازاریابی
  • جزوه آموزشی بازاریابی
  • تحقیق

خرید فایل

تصادفی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد