ارزشیابی آزمون تعیین سطح مهارت های شنوایی خرداد برای کودکان ۳ و ۴ ساله دچار آسیب شنوایی شدید و عمیق فارسی زبان شهر تهران
فهرست مطالب
عنوان
صفحه
فصل اول: طرح پژوهش
۱-۱- عنوان پژوهش...
۱-۲- بیان مسئله...
۱-۳- اهداف پژوهش...
۱-۴- سؤالات پژوهش...
۱-۵- تعریف مفاهیم...
فصل دوم: پیشینیه تحقیق
۲-۱- ویژگی های گفتار کودکان دچار آسیب شنوایی...
۲-۱-۱- اشتباهات در بعد زنجیره ای گفتار...
۲-۱-۲-- اشتباهات در بعد زبرزنجیره ای گفتار...
۲-۲- خاصیت های صوتی گفتار...
۲-۳- درک شنیداری گفتار...
۲-۴- آموزش مهارت های شنیداری برای کودکان دچار آسیب شنوایی...
۲-۵- انواع روش های ارزیابی مهارت های شنیداری برای کودکان دچار آسیب شنوایی...
۲-۵-۱- درآمد...
۲-۵-۲- آزمون های غیرفارسی ارزیابی مهارت های شنیداری کودکان دچار آسیب شنوایی.
۲-۵-۳- آزمون های فارسی ارزیابی مهارت های شنیداری برای کودکان دچار آسیب شنوایی...
۲-۶- مروری بر اطلاعات و آمار موجود...
فصل سوم: روش پژوهش
۳-۱- نوع پژوهش...
۳-۲- محیط پژوهش...
۳-۳- جامعه و نمونه پژوهش...
۳-۴- روش گردآوری اطلاعات و مشخصات ابزار گردآوری اطلاعات...
۳-۵- نحوه انجام کار...
۳-۵-۱- پیش آزمون...
۳-۵-۲- نحوه ارزشیابی آزمون...
۳-۶- روش تجزیه و تحلیل اطلاعات...
۳-۷- نحوه رعایت نکات اخلاقی...
۳-۸- مشکلات اجرایی در انجام طرح...
فصل چهارم: یافته های پژوهش...
۴-۱- درآمد...
۴-۲- اعتبار ساختاری آزمون تعیین سطح مهارتهای شنوایی خرداد...
۴-۲-۱- تعیین اعتبار ساختاری آزمون با استفاده از مقایسه امتیازات دوگروه کودکان دچار کم شنوایی شدید و عمیق...
۴-۲-۲- تعیین اعتبار ساختاری آزمون با استفاده از مقایسه امتیازات دو گروه کودکان ۳ و ۴ ساله...
۴-۳- پایایی آزمون تعیین سطح مهارتهایی شنوایی خرداد...
۴-۴- تأثیر نوع آموزشهای مخصوص ناشنوایان بر امتیاز آزمون...
۴-۵- تأثیر میزان آموزشهای دریافتی کودک بر امتیاز آزمون...
۴-۶- تأثیر نوع سمعک بر امتیاز آزمون...
۴-۷- تأثیر سن کودک هنگام دریافت سمعک بر امتیاز آزمون...
۴-۸- تأثیر جنسیت بر امتیاز آزمون...
۴-۹- یافته های توصیفی مدت زمان اجرای آزمون...
فصل پنجم: نتیجه گیری
۵-۱- بحث و نتیجه گیری
۵-۲- کاربرد پژوهش
۵-۳- پیشنهاد جهت تحقیقات آتی
منابع
References
پیوست ۲: برگه کسب اطلاعات پایه ای
پیوست ۳: برگه ثبت نتایج
پیوست ۴: تصاویر زیرآزمون تمایزگذاری بین اصوات
پیوست ۵: تصاویر زیرآزمون شناسایی اصوات
پیوست ۶: تصاویر زیرآزمون درک جمله
پیوست ۱: داده های آماری
تصادفی