تحقیق بررسی وضعیت فروش محصولات چرمی سبک…

توضیح مختصر:

دانلود تحقیق در مورد بررسی وضعیت فروش محصولات چرمی سبک (داخلی و خارجی)، در قالب word و در 153 صفحه، قابل ویرایش، شامل فصل اول: طرح تحقیق، بیان موضوع یا تعریف مسأله، ضرورت انجام تحقیق، پیشینه تحقیق، فرضیات، تعریف عملیات متغیرها

دسته بندی: مدیریت » مدیریت بازار

فرمت فایل دانلودی: zip

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 153

حجم فایل:98 کیلوبایت

قیمت: 25000 تومان

دانلود تحقیق در مورد بررسی وضعیت فروش محصولات چرمی سبک (داخلی و خارجی)،

در قالب word و در 153 صفحه، قابل ویرایش، شامل:

فصل اول: طرح تحقیق

بیان موضوع یا تعریف مسأله

ضرورت انجام تحقیق

پیشینه تحقیق

فرضیات

تعریف عملیات متغیرها

نوع تحقیق و دلایل آن

ابزار گردآوری داده ها

جامعه آماری

مراحل انجام تحقیق

تعریف مفاهیم

محدودیت ها

فصل دوم: ادبیات تحقیق

بخش اول: آشنایی با صنعت چرم سبک

تاریخچه استفاده از پوست، چرم و چرم سازی

تکنولوژی (فن آوری) در صنعت چرم

مراحل ساخت چرم

عوامل مؤثر بر کیفیت پوست و چرم

الف- پوست

ب- چرم

انواع چرم و موارد استفاده از آن

انواع محصولات چرمی

بخش دوم: مباحثی در باب صادرات و ابعاد مدیریتی آن

تجارت بین الملل و کشورهای رو به توسعه

جایگاه صادرات غیرنفتی در اقتصاد کشور

آثار جانبی افزایش ظرفیت های تولیدی

نقش صادرات غیرنفتی در ایجاد اشتغال

تعریف استراتژی

نقش و جایگاه صادرات غیر نفتی در استراتژی های توسعه اقتصادی

الف- استراتژی جایگزینی واردات

ب- استراتژی توسعه صادرات

انواع استراتژی های رقابتی عام

رهبری در هزینه

تمایز محصول

تمرکز (محدودنگری)

میانه روی

تعریف بازاریابی

استراتژی های عمده تقسیم بندی بازار

1- استراتژی بازاریابی یکسان

2- استراتژی بازاریابی تفکیکی

3- استراتژی بازاریابی تمرکزی

ارزشیابی و انتخاب استراتژی تقسیم بندی بازار

تقسیم بندی بازار های بین المللی

استراتژی توسعه آمیخته بازاریابی

آمیخته محصول

اهمیت قیمت در آمیخته بازاریابی

آمیخته تشویق و ترفیع

اجزای تشویق و ترفیع

توزیع فیزیکی در آمیخته بازاریابی

تصمیمات عمده در بازاریابی بین المللی

1- ارزیابی اوضاع و احوال و محیط بازاریابی بین الملل

2- تصمیم به فعالیت در سطح بین الملل (Deciding wether to go abroad)

3- تصمیم در مورد انتخاب بازارها در سطح بین الملل (Deciding Which market to enter)

4- تصمیم در مورد چگونگی وارد شدن به بازار بین المللی (Diciding how to enter the market)

5- تصمیم در مورد برنامه های بازاریابی بین الملل (Deciding on the markting program)

6- تصمیم در مورد نوع سازمان بازاریابی بین الملل (Diciding on the marketing organizition)

فصل سوم: روش تحقیق

مصاحبه با مدیران واحدها

جامعه آماری

منابع اطلاعات

فصل چهارم: جمع آوری اطلاعات و تجزیه و تحلیل داده ها

اطلاعاتی راجع به مدیران مراکز

بررسی فرضیه ها

فرضیه 1

فرضیه 2

فرضیه 3

فرضیه 4

فرضیه 5

تحلیل یافته های مصاحبه ای

تولید کنندگان

فروشندگان

مشتریان

تبلیغات برای فروش

فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات

نتیجه گیری

نتایج به دست آمده در ارتباط با فرضیه 1

نتایج به دست آمده در ارتباط با فرضیه 2

نتایج به دست امه در ارتباط با فرضیه 3

نتایج به دست آمده در ارتباط با فرضیه 4

نتایج به دست آمده در ارتباط با فرضیه 5

پیشنهادات

پیشنهادات در ارتباط با فرضیه 1

پیشنهادات در ارتباط با فرضیه 2

پیشنهادات در ارتباط با فرضیه 3

پیشنهادات در ارتباط با فرضیه 4

پیشنهادات در ارتباط با فرضیه 5

سایر پیشنهادات

توصیه به سایر دانشجویان محققین

منابع

بخشی از متن تحقیق:

تاریخچه استفاده از پوست، چرم و چرم سازی:

انسان های نخستین به منظور بقاء نسل، اجباراً دست به شکار حیوانات می زدند. پوست نیز جایگاه ویژه ای داشته است. چراکه این فرآورده دامی بهترین وسیله پوشش انسان ها برای جلوگیری از خطرات گوناگون بوده است. این نوع استفاده از پوست را می توان منصوب به عصر یخبندان (پانصد هزار سال قبل) دانست. در ابتدا بشر اولیه از استخوان و سنگ های تیز به منظور از بین بردن گوشتهای اضافی و ضایعات پوست استفاده می کرد. ولی بزودی به فسادپذیری سریع این نوع پوست ها در مقابل انواع میکروب ها و باکتری ها پی برد. بعدها مبادرت به خشک کردن پوست در برابر آفتاب یا آتش کرد. که بازهم پوستی شکننده و غیر قابل استفاده به دست می آورد تا این که سرانجام متوجه فوائد عصاره های گیاهی برای جلوگیری از فساد پوست گردید.

مصریان قدیم از حدود 2500 سال قبل از میلاد، از ترکیبات معدنی آرد شده مانند املاح آلومینیوم و دانه های مازو برای ساخت چرم استفاده می کردند. یونانیان و رومیها، از پوست و برگ درختان کاج و صنوبر استفاده می کردند. با توجه به این نکته بسیار مهم که صنعت چرمسازی در طی زمانی بسیار طولانی به تکامل خود رسیده و تجربیات فراوانی را پشت سر گذارده است. از زمانهای قدیم پوست به عنوان یکی از صنایع دستی حاصل از مهارت بشر هم مورد استفاده و هم مورد توجه و ستایش بوده است.

مواد اولیه پوست برای افراد شکارچی آن زمین که هنوز دوره کشاورزی را آغاز نکرده بودند و از نظر شرایط محیطی نیازمند به اسب بودند، به راحتی قابل تهیه بود. احتیاجات شدید آن ها باعث گردید تا پوست را به گونه ای نرم نمایند که علاوه بر خشکی، در مقابل فساد نیز پس از بارها خیس شدن از مقاومت کافی برخوردار باشد. اطلاعات باستان شناسان هنوز به درستی نتوانسته اند قدم های ابتدایی را که انسان های اولیه در تبدیل پوست برداشته اند، بجز شواهدی مبنی بر دود دادن همراه با مالیدن روغن و مغز حیوان به داخل پوست و ساخت چرمهای بسیار خام را ارائه دهند. البته عملیات و کارهای مختلفی که روی پوست به صورتهای مختلف انجام می گرفت و باعث اصلاح نرمی و کاربرد بهتر آن می گردید نیز می توانست از جنبه های تکمیلی محسوب شود. مردم غارنشین در رابطه با اعتقادات مذهبی خود برای حیوانات و پوست آن ها و هم چنین شکل نهایی محصول ساخته شده از پوست اهمیت خاصی قائل بودند.

عبارات و جملات کلیدی

  • آشنایی با صنعت چرم سبک
  • تاریخچه چرم و چرم سازی
  • انواع محصولات چرمی
  • تحقیق فروش محصولات چرم
  • تحقیق فروش محصولات چرمی
  • تحقیق فروش محصولات چرم سبک
  • وضعیت فروش محصولات چرم
  • تحقیق وضعیت فروش محصولات چرم
  • مقاله فروش محصولات چرم

خرید فایل

تصادفی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد