بررسی اثرات آگهیهای تخفیف برتصمیمات مصرفکنندگان برای خرید…

Yildirim Yildirim *, Orcun Aydin b

* inönü University, İİBF , Malatya , ۴۴۲۸۰ , Turkey

b Turkish Statistical Institute, Bursa, ۱۶۵۸۰, Turkey

چکیده

سوپرمارکتهانزدیک ترینواحدهابهمشتریانهستندازاینروبازاریابیوسیستممؤثراطلاعاتبازاریابینقشیفعالدارند. آن هابهسادگیمی توانندتأثیرگذاشتهوبهطوربرجستهتصمیماتمشتریانراهدایتکنند. مادامیکهبازاریابیدراینامردرحالکامیابیاست، پرکاربردترینابزاربازاریابیآگهی هایفروشگاهتحتعنوانمقرونبهصرفهبودناست. یکیازبزرگ ترینمسائلیکهبازاریابیهاباآنمواجهمی شوند، مدیریتبرایسودبردنازاینقابلیتمی باشد. دراینمقالهمااثرآگهی هایسوپر مارکترابررفتارهایمشتریانبههنگامخریدمطالعهمی کنیم. توجهوعکس العملمشتریاندرکنارهمطیخریدتحلیلشدهاست. نظراتمشتریاندرموردنوعآگهیونحوهارائهآنتوسطفروشگاهنیزدرنظرگرفتهشدهاست. نوعومقداردرآمدشخصیکهبهعنوانگروه هایمختلفدرآمدیدرنظرگرفتهشده اندامکانداردبهآگهی هایفروشگاه هابهنحومتفاوتیعکس العملنشاندهند. دراینمطالعهماتمرکزداریمبراینکهچگونگیتهیهلیستخریدمی تواندتوسطآگهی هایفروشگاهتغییرکند.

انحصاریانتشارات Elsevier، انتخاب و یا تجدید نظر متناظر تحت مسئولیت پروفسور دکتر Hüseyin Arasl i

کلماتکلیدی: فروشگاه هایبزرگ، تخفیفهایقیمتی، تشویقات، رفتارهایمصرف کننده

پروژه کارشناسی ارشد مدیریت

فایل محتوای:

۱) اصل مقاله لاتین ۱۰ صفحه Elsevier ۲۰۱۲

۲) متن ورد ترجمه شده بصورت کاملا تخصصی ۱۴ صفحه

خرید فایل

تصادفی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد