Yildirim Yildirim *, Orcun Aydin b
* inönü University, İİBF , Malatya , ۴۴۲۸۰ , Turkey
b Turkish Statistical Institute, Bursa, ۱۶۵۸۰, Turkey
چکیده
سوپرمارکتهانزدیک ترینواحدهابهمشتریانهستندازاینروبازاریابیوسیستممؤثراطلاعاتبازاریابینقشیفعالدارند. آن هابهسادگیمی توانندتأثیرگذاشتهوبهطوربرجستهتصمیماتمشتریانراهدایتکنند. مادامیکهبازاریابیدراینامردرحالکامیابیاست، پرکاربردترینابزاربازاریابیآگهی هایفروشگاهتحتعنوانمقرونبهصرفهبودناست. یکیازبزرگ ترینمسائلیکهبازاریابیهاباآنمواجهمی شوند، مدیریتبرایسودبردنازاینقابلیتمی باشد. دراینمقالهمااثرآگهی هایسوپر مارکترابررفتارهایمشتریانبههنگامخریدمطالعهمی کنیم. توجهوعکس العملمشتریاندرکنارهمطیخریدتحلیلشدهاست. نظراتمشتریاندرموردنوعآگهیونحوهارائهآنتوسطفروشگاهنیزدرنظرگرفتهشدهاست. نوعومقداردرآمدشخصیکهبهعنوانگروه هایمختلفدرآمدیدرنظرگرفتهشده اندامکانداردبهآگهی هایفروشگاه هابهنحومتفاوتیعکس العملنشاندهند. دراینمطالعهماتمرکزداریمبراینکهچگونگیتهیهلیستخریدمی تواندتوسطآگهی هایفروشگاهتغییرکند.
انحصاریانتشارات Elsevier، انتخاب و یا تجدید نظر متناظر تحت مسئولیت پروفسور دکتر Hüseyin Arasl i
کلماتکلیدی: فروشگاه هایبزرگ، تخفیفهایقیمتی، تشویقات، رفتارهایمصرف کننده
پروژه کارشناسی ارشد مدیریت
فایل محتوای:
۱) اصل مقاله لاتین ۱۰ صفحه Elsevier ۲۰۱۲
۲) متن ورد ترجمه شده بصورت کاملا تخصصی ۱۴ صفحه
تصادفی