دسته بندی: علوم انسانی » روان شناسی
فرمت فایل دانلودی: rar
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 47
حجم فایل:89 کیلوبایت
قیمت: 10000 تومان
چکیده:
میزان ناسازگاری در میان دانش آموزان مدارس شهر تهران 3ˆ8 درصد است و ناسازگاری در میان پسران بیشتر از دختران بوده است . 2 - بین مرتبه ولادت و ناسازگاری رابطه معتبری وجود ندارد. 3 - بین ناسازگاری و نقایص و معلولیتهای جسمانی رابطه معنی داری به لحاظ آماری وجود ندارد. 4 - بین سن والدین و ناسازگاری دانش آموزان رابطه معنی داری وجود ندارد. 5 - بین سطح تحصیلات والدین و میزان ناسازگاری دانش آموزان رابطه معنی داری وجود دارد. 6 - بین وضع اشتغال والدین و ناسازگاری کودکان رابطه معنی داری وجود ندارد. 7 - رابطه معنی داری از لحاظ آماری بین حجم خانواده و میزان ناسازگاری کودکان وجود دارد. 8 - بین خویشاوندی والدین و میزان ناسازگاری کودکان رابطه معنی داری به لحاظ آماری وجود ندارد. 9 - بین رابطه والدین با یکدیگر و تاثیر آن در تفاوت گروههای دانش آموزان به لحاظ میزان ناسازگاری رابطه بسیار معتبر آماری وجود دارد. 10 - بین دو متغیر تنبیه بدنی شدن در منزل و میزان ناسازگاری دانش آموز رابطه بسیار معتبری به لحاظ آماری وجود دارد. 11 - در خصوص فوت والدین و تاثیر آن بر ناسازگاری رابطه معنی داری وجود ندارد. 12 -بررسی رابطه بین طلاق والدین و میزان ناسازگاری کودکان از نظر آماری رابطه معنی داری وجود ندارد. 13 - بررسی پرونده تحصیلی دانش آموزان نشان میدهد که بین سابقه مردودی و میزان ناسازگاری به لحاظ آماری رابطه معنی داری وجود ندارد. 14 - نتایج آزمون هوش ریون نشان میدهد که تفاوت میانگین نمرات خام دو گروه آزمایشی و کنترل در سطح 99 درصد > P به لحاظ آماری معتبر است . 15 - اختلالات رفتاری دانش آموزان دختر و پسر مدارس ابتدایی شهرتهران بیشتر از نوع سازگاریهای اجتماعی بوده و به صورت رفتارهای ضداجتماعی بروز می کنند.
تصادفی