تحقیق اختلال کم‌ توجهی

توضیح مختصر:

دانلود تحقیق در مورد اختلال کم توجهی- بیش فعالی (ADHD)، در قالب doc و در 35 صفحه، قابل ویرایش، شامل اختلال کم توجهی/ بیش فعالی، همه گیری شناسی، روان شناسی، عوامل ژنتیک، عوامل مربوط به رشد، عوامل عصبی- شیمیایی، عوامل عصبی-

دسته بندی: علوم انسانی » روان شناسی

فرمت فایل دانلودی: zip

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 35

حجم فایل:154 کیلوبایت

قیمت: 10000 تومان

دانلود تحقیق در مورد اختلال کم توجهی- بیش فعالی (ADHD)،

در قالب doc و در 35 صفحه، قابل ویرایش، شامل:

اختلال کم توجهی/ بیش فعالی

همه گیری شناسی

روان شناسی

عوامل ژنتیک

عوامل مربوط به رشد

عوامل عصبی- شیمیایی

عوامل عصبی- فیزیولوژیک

عوامل روانی- اجتماعی

تشخیص

خصوصیات بالینی

بی توجهی

تکانشگری

یادآوری کدگذاری

آسیب شناسی و بررسی آزمایشگاهی

سیر و پیش آگهی

درمان

دارو درمانی

مداخلات روانی اجتماعی

ملاک های تشخیصی DSM-IV-TR برای اختلال کم توجهی/ بیش فعالی، نامعین (NOS)

اختلال کم توجهی/ بیش فعالی نامعین (NOS)

تظاهرات ADHD در بزرگسالی

همه گیر شناسی

سبب شناسی

ملاک های یوتا برای اختلال کم توجهی/ بیش فعالی بزرگسالان

تشخیص افتراقی

سیر و پیش آگهی

درمان

ICD

بخشی از ابتدای تحقیق:

اختلال کم توجهی/ بیش فعالی (ADHD)، الگوی کاهش توجه پایدار و یا بیش فعالی و رفتارهای تکانشی است که شدیدتر و شایع تر از آن است که معمولاً در کودکان و نوجوانان با سطح رشد مشابه دیده می شوند. در گذشته تصور می شد که بیش فعالی، علامت مختل کننده اصلی در این اختلال است، اما امروزه عموم صاحب نظران معتقدند که بیش فعالی، اغلب ثانویه به ضعف کنترل تکانه است. امروزه در ملاک های تشخیصی ADHD، بیش فعالی و تکانش گری، یک درد مشترک را شامل می شوند. در حال حاضر، تشخیص ADHD مبتنی بر نظر اجماعی صاحب نظران است که معتقدند سه زیر نوع قابل مشاهده اختلال یعنی بی توجه، بیش فعال/ تکانشی یا مرکب همگی تظاهرات یک اختلال اند. برای مطرح کردن این تشخیص باید برخی از علائم پیش از سن 7 سالگی ظاهر شوند، هرچند در بسیاری از کودکان، ADHD در سن بالای 7 سالگی تشخیص داده می شود، یعنی زمانی که رفتارهای آن ها سبب بروز مشکلاتی در مدرسه و سایر مکان ها شده است. برای تأیید تشخیص ADHD، تخریب ناشی از بی توجهی و/یا بیش فعالی/ تکانش گری، بایستی دست کم در دو زمینه و موقعیت قابل مشاهده بود و در کارکرد اجتماعی، تحصیلی یا فعالیت های خارج درسی متناسب با رشد کودک تداخل کند. این اختلال در حضور اختلال نافذ رشد، اسکیزوفرنی و سایر اختلالات روان پریشی نباید مطرح شود …

عبارات و جملات کلیدی

  • اختلال کم توجهی
  • اختلال کم توجهی
  • بیش فعالی
  • اختلال کم توجهی در کودکان
  • اختلال کم توجهی و بیش فعالی
  • اختلال بیش فعالی
  • اختلال بیش فعالی در کودکان
  • اختلال بیش فعالی کم توجهی
  • اختلال بیش فعالی و نقص توجه
  • تحقیق اختلال کم توجهی

خرید فایل

تصادفی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد