دسته بندی: مهندسی » مهندسی کامپیوتر
فرمت فایل دانلودی: zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 66
حجم فایل:99 کیلوبایت
قیمت: 9900 تومان
دانلود تحقیق در مورد تکامل بلندمدت تولید نرم افزار و آگاهی از معماری آن ،
در قالب doc و در 66 صفحه، قابل ویرایش، شامل:
1. مقدمه
2. معماری، دانش و آگاهی
1-2- معماری نرم افزار
2-2- نقش معمار نرم افزار
3-2- ارزیابی و معماری محصول نرم افزاری
4-2- مدیریت دانش: مدیریت دانش، موضوع اصلی در مهندسی نرم افزار بوده است.
5-2- آگاهی در مهندسی نرم افزار
3- متدولوژی تحقیق
1-3 تئوری مشترک
2-3- مصاحبه ها
3-3- فرآیند تحلیلی
4-3- محرمانه بودن
4- شرکت ها و روش معماری آن ها
1-4- مصاحبه شوندگان و شرح حال سازمانی
2-4- وجود معماری نرم افزار
5- بررسی مصاحبه ها
1-5- معماری، چه کسی به آن نیاز دارد و در چه سطحی؟
2-5- مستندسازی
1-2-5- مبنای کد به عنوان مستندسازی واقعی
2-2-5- عدم وجود یک سند
3-5- کسب دانش معماری: چگونه تازه واردان معماری را یاد می گیرند؟
1-3-5- گفتگو با یک معمار ارشد
2-3-5- ترکیب با برنامه نویسی
3-3-5- یاد گرفتن با انجام کارها
4-5- نقش معمار ارشد
1-4-5- کنترل و انتقال معماری در یک تیم طراحی
2-4-5- آپدیت کردن معماری متحرک
3-4-5- ارتباط با بیرون
5-5- انتقال تغییرات
1-5-5- همایش
2-5-5- ساختارهای شبانه و آزمایش
3-5-5- سیستم مهار هم زمان نسخه ها (CVC) و منبع ورژن های فرعی
4-5-5- IDE گران بها
5-5-5- بررسی کد
6-5-5- ویکی
6-5- تکامل و تغییرات
7-5- مسائل مربوط به کاروران
6- بحث
1-6- دانش معماری از طریق روش های معماری متحرک به دست می آید
2-6- دلایل خوب برای مستندسازی
3-6- چگونه دانش معماری را ارتقا بخشیم؟
7- نتیجه گیری
بخشی از ابتدای تحقیق:
تقریباً چهل سال است که معماری نرم افزار در مهندسی نرم افزار به کار گرفته می شود. هنگام طراحی محصولات نرم افزاری، بیشتر انتظار می رود معماری نرم افزار مد نظر باشد تا طراحی قراردادی آن.
به هر حال، نتایج این تحقیق تأثیر چندانی بر روش نرم افزاری نداشته است. اغلب، معماری در این زمینه ها وجود دارد. با وجود این، بسیاری از محصولات نرم افزاری برای بیش از 10 یا 20 سال استفاده شده اند.
چگونه گروه های طراحی، هم زمان هم نیازهای در حال تغییر را مدیریت می کنند و هم کیفیت محصول را برای جواب دادن به این سؤال، تئوری مشترک بر اساس 15 مصاحبه نیمه ساختاری ارائه شد تا طیف وسیع روش های معماری در طراحی محصول نرم افزاری مشخص شود.
نتایج ما نشان می دهد که معمار اصلی یا طراح اصلی به عنوان یک «معماری متحرک» عمل می کند و تغییرات را به وجود می آورد و طراحی را ایجاد می کند، در حالی که دانش خود در مورد جنبه های مسأله سازی که احساس می کند باید به آن ها توجه کند را آپدیت می کند، امکان دارد.
مستند سازی و بازنمایی های معماری مورد استفاده قرار نگیرد، مخصوصاً اگر پیشرفت های مداوم را در روش های معماری اعمال کنند.
ما با مراجعه به کار مشارکتی کامپیوتری ساپورت شده، در این مورد بحث می کنیم که چگونه نیازهای معماری موجود را باید به وسیله ی پروتکل های اجتماعی موجود تکمیل کرد تا فرآیندهای اشتراک دانش و ارتباط معماری متحرک را ساپورت کند …
تصادفی