فهرست مطالب
فصل اول: چارچوب پژوهش
۱. ۱- چکیده
۱. ۲- مقدمه
۱. ۳- بیان مسأله
۱. ۴- اهمیت موضوع
۱. ۵- هدف پژوهش
۱. ۶- فرضیه های پژوهش
۱. ۷- تعریف عملیاتی متغیر های پژوهش
فصل دوم: پیشینه ی تحقیق
۲. ۱- مقدمه
۲. ۲- تعریف خلق و خوی
۲. ۳- پیشینه ی نظری
۲. ۴- مؤلفه های خلق و خوی
۲. ۵- انواع خلق و خو
۲. ۶- ارزیابی خصوصیات خلقی در کودکان نوپا
۲. ۷- عوامل مؤثر در خلق و خو
۲. ۷. ۱- عوامل ژنتیکی
۲. ۷. ۲- عوامل محیطی
۲. ۷. ۲. ۱- خانواده
۲. ۷. ۲. ۲- مراحل دلبستگی از دیدگاه بولبی
۲. ۷. ۲. ۳- انواع دلبستگی
۲. ۷. ۳- شیوه های فرزند پروری
۲. ۷. ۳. ۱- انواع شیوه های فرزند پروری
۲. ۷. ۴- اصول انضباطی
۲. ۸- اختلالات و مشکلات خلقی در کودکان نوپا
۲. ۹- محرومیت عاطفی و اثرات نگهداری کودکان در مؤسسات شبانه روزی
فصل سوم: روش تحقیق
۳. ۱- مقدمه
۳. ۲- جامعه ی آماری
۳. ۳- نمونه و روش نمونه گیری
۳. ۴- ابزار پژوهش
۳. ۵- روش گردآوری داده ها
۳. ۶- نوع پژوهش
۳. ۷- روش آماری
فصل چهارم: یافته های پژوهش
۴. ۱- مقدمه
تجزیه و تحلی نمرات میانگین و انحراف استاندارد متغیر های
خلق و خو در دو گروه عادی و بهزیستی
تجزیه و تحلیل نمرات متغیر خلق و خوی منفی در دو گروه
تجزیه و تحلیل نمرات متغیر شدت ابراز احساسات
تجزیه و تحلیل نمرات متغیر غریبگی کردن
فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری
بحث و نتیجه گیری فرضیه ی دوم پژوهش
بحث و نتیجه گیری فرضیه ی سوم پژوهش
بحث و نتیجه گیری فرضیه ی چهارم پژوهش
بحث و نتیجه گیری فرضیه ی پنجم پژوهش
۵. ۷- محدودیت های پژوهش
۵. ۸- پیشنهاد های پژوهشی
۵. ۹- پیشنهاد های اجرایی
منابع فارسی
منابع انگلیسی
تصادفی