فهرست
هدف هاى آموزش انفرادى
رعایت تفاوت هاى فردى
رشد استقلال در عمل و یادگیرى
عادت به مطالعه
ایجاد مهارت در مطالعه
مطالعه خود هدایت شده و مستقل
پیشرفت بر اساس توان فردى
یادگیرى تا حد تسلط
تدریس خصوصى
راهنمایى
یادگیرى تا حد تسلط (انفرادى) (mastery learning)
آموزش برنامه اى (PI)
آموزش برنامه اى خطى
اصول مهم در برنامه ریزى خطى
آموزش برنامه هاى شاخه اى
مشخصات برنامه هاى شاخه اى
آموزش به وسیله رایانه (CAI)
آموزش انفرادى تجویز شده (IPI)
نقش معلم در آموزش انفرادى تجویز شده (IPI)
آموزش انفرادى هدایت شده (IGE)
کلاس هاى بدون پایه (nongraded classes)
آموزش گروهى (team teaching)
تدریس گروهى با نقش هاى متفاوت (differentiated staffs)
گروه هاى سنى متفاوت (multiage grouping)
تفاوت هاى فردى
ارزشیابى IGE-CAI-IPI
روش مسأله اى
شرایط اجراى روش مسأله اى
چگونگى اجراى روش مسأله اى
محاسن روش مسأله اى
محدودیت ها روش مسأله اى
روش واحدها
ویژگى هاى روش واحدها
مراحل اجراى روش واحدها
روش واحد موضوع
ویژگى هاى روش واحد موضوع
هدف
انواع تجارب آموزشى
تنظیم تجارب آموزشى
طرح ریزى
نظریه یادگیرى
انگیزه
انضباط
ارزشیابى
تصادفی