نظریه ها و شیوه های نوین تدریس…

فهرست

هدف هاى آموزش انفرادى

رعایت تفاوت هاى فردى

رشد استقلال در عمل و یادگیرى

عادت به مطالعه

ایجاد مهارت در مطالعه

مطالعه خود هدایت شده و مستقل

پیشرفت بر اساس توان فردى

یادگیرى تا حد تسلط

تدریس خصوصى

راهنمایى

یادگیرى تا حد تسلط (انفرادى) (mastery learning)

آموزش برنامه اى (PI)

آموزش برنامه اى خطى

اصول مهم در برنامه ریزى خطى

آموزش برنامه هاى شاخه اى

مشخصات برنامه هاى شاخه اى

آموزش به وسیله رایانه (CAI)

آموزش انفرادى تجویز شده (IPI)

نقش معلم در آموزش انفرادى تجویز شده (IPI)

آموزش انفرادى هدایت شده (IGE)

کلاس هاى بدون پایه (nongraded classes)

آموزش گروهى (team teaching)

تدریس گروهى با نقش هاى متفاوت (differentiated staffs)

گروه هاى سنى متفاوت (multiage grouping)

تفاوت هاى فردى

ارزشیابى IGE-CAI-IPI

روش مسأله اى

شرایط اجراى روش مسأله اى

چگونگى اجراى روش مسأله اى

محاسن روش مسأله اى

محدودیت ها روش مسأله اى

روش واحدها

ویژگى هاى روش واحدها

مراحل اجراى روش واحدها

روش واحد موضوع

ویژگى هاى روش واحد موضوع

هدف

انواع تجارب آموزشى

تنظیم تجارب آموزشى

طرح ریزى

نظریه یادگیرى

انگیزه

انضباط

ارزشیابى

خرید فایل

تصادفی