دسته بندی: علوم انسانی » حقوق
فرمت فایل دانلودی: zip
فرمت فایل اصلی: PPT
تعداد صفحات: 79
حجم فایل:976 کیلوبایت
قیمت: 7800 تومان
دانلود پاورپوینت در مورد جایگاه نام و نشان تجاری شرکت ها نسبت به رقبا از دیدگاه مشتریان،
در قالب ppt و در 79 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:
بیان مسأله
اهمیت وضرورت
اهداف
سؤالات
فرضیات
محدودیت ها
مبانی نظری
جدول مباحث
قلمرو تحقیق
روش تحقیق
ابزار جمع آوری
جامعه آماری
نمونه آماری
تعیین حجم نمونه
پایایی
آینده
روایی
روش تحلیل داده ها
تحلیل داده ها
فرضیه 1
فرضیه 2
فرضیه 3
فرضیه 4
فرضیه 5
فرضیه 6
فرضیه 7
فرضیه 8
فرضیه 9
فرضیه 10
فرضیه 11
فرضیه 12
اولویت بندی
بررسی یافته های تحقیق
پیشنهادها برای آینده
پایان
بخشی از متن پاورپوینت:
در روند نام گذاری تجاری، تلاش می شود برای شرکت، محصول یا خدماتی که متمایز کننده آن در رقابت باشد، جایگاهی خاص ایجاد شود. نیمی از هدف برنامه ریزی راهبردی نام و نشان تجاری، از طریق جایگاه یابی دقیق نام تجاری ایجاد می شود و نیم دیگر هویت نام تجاری است.
جایگاه یابی نام و نشان تجاری، اولین و مهم ترین مرحله در مدیریت استراتژیک دارایی نام و نشان تجاری است و از این منظر، دارای اهمیت خاصی است. بسیاری از نام های تجاری سال های متمادی در بازار های خود پابرجا مانده اند، بسیاری از آن ها برای مدت کوتاهی به موفقیت دست می یابند و به سرعت از بین می روند …
سایر محصولات مشابه:
تحقیق جایگاه نام و نشان تجاری شرکت ها نسبت به رقبا از دیدگاه مشتریان
تصادفی