دسته بندی: مدیریت » مدیریت بازرگانی
فرمت فایل دانلودی: rar
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 81
حجم فایل:280 کیلوبایت
قیمت: 7400 تومان
دانلود تحقیق در مورد جذب مشتری در تجارت الکترونیک،
در قالب doc و در 81 صفحه، قابل ویرایش، شامل:
مقدمه
تجارت الکترونیک
تعریف تجارت الکترونیک
انواع تجارت الکترونیکی
مراحل تجارت الکترونیکی
اجزاء تجارت الکترونیکی
بازاریابی الکترونیکی
اجزاء بازاریابی اینترنتی
اهداف بازاریابی اینترنتی
آمیخته بازاریابی اینترنتی
فروش به هنگام محصولات
عوامل موفقیت در فروش اینترنتی
ایجاد یک فروشگاه مجازی
اعتماد در تجارت الکترونیک
سیستم خرید از طریق اینترنت
ماهیت و مفهوم اعتماد
دیدگاه جامع به اعتماد
ویژگی های اعتماد
مشخصات اعتماد بهنگام
ابعاد اعتماد
مطالعات گیفن
مطالعات همفیل
مدل وانگ و امورین
مهر و امضای تایید
سیستم های شهرت
دفاتر ارائه عنوان
منوی کلیدی امنیتی
سیستم زیر ساخت عمومی
سیستم های حقوق و قانونی
رویکرد دوگانه
رویکرد دستوری یا تجویزی
نتیجه گیری
رویکرد حداقل
مقدمه تحقیق:
به منظور بررسی عوامل مؤثر بر اعتماد مشتری در تجارت الکترونیک ، لازم است مروری تئوریک به مباحث مطروحه در این معقوله صورت گیرد. لذا در این فصل ابتدا مفهوم تجارت الکترونیک مورد بررسی قرار می گیرد. در این راستا تجارت الکترنیک را تعریف کرده و انواع، مراحل، اجزا، مدل های کسب و کاری و مزایای آن، مورد توجه قرار می گیرد.
سپس بازاریابی الکترونیکی را تعریف کرده و ضمن بررسی اجزا و اهداف بازاریابی اینترنتی، توضیحاتی راجع به عناصر آمیخته بازاریابی اینترنتی ارایه خواهد شد. در بخش بعدی از این فصل به خرید و فروش الکترونیکی اشاره شده وچگونگی خرید و فروش به هنگام محصولات، مورد توجه قرار خواهد گرفت. در انتهای این فصل نیز ضمن بیان و مفهوم اعتماد در تجارت الکترونیک مروری جامع بر تحقیقات صورت گرفته در این حوزه، خواهد شد.
تصادفی