فناوری اطلاعات در برنامه های آموزشی و بررسی روش های مؤثر کاربرد رایانه در ایجاد و رشد خلاقیت
فهرست مطالب
فصل اول: کلیات
موضوع ۱
سؤال ﺗﺤﻘﻴق ۱
فرﺿﻴﻪ های ﺗﺤﻘﻴق ۱
روش ﺗﺤﻘﻴق ۱
هدف ﺗﺤﻘﻴق ٢
ضرورت و اﻫﻤﻴﺖ ﺗﺤﻘﻴق ٢
مفاﻫﻴﻢ کلی ۶
فصل دوم: مبانی نظری ﺗﺤﻘﻴق
نتاﻳﺞ ﭘﮋﻭﻫﺶ های مربوط به روش آموزش به کمک راﻳﺎﻧﻪ ٨
برخی از نتایج تحقیق بین المللی توسعه ICT در آموزش و پرورش ۱٠
استراتژی آموزش الکترونیکی در کشورهای اروپایی ۱٣
مفهوم خلاﻗﻴﺖ از دﻳﺪﮔﺎه صاحبنظران ۱۴
رابطه خلاﻗﻴﺖ، هوش و پیشرفت تحصیلی ۱٨
رابطه خلاقیت و نبوغ با بیماریهای روانی ۱٩
خلاقیت در سطح اجتماعی ٢٠
دانش ٢۱
فصل سوم: مزایا و محدودیت های سیستم های رایانه
رایانه ماشین دلهره آور ٢٣
محدودیت های رایانه ٢۵
آموزش برنامه ای ٢۶
انواع برنامه های آموزش برنامه ای ٢٧
نتایج پژوهش های مربوط به روش آموزش برنامه ای ٢٨
ماشین آموزشی ٢٩
آموزش به کمک رایانه ٣۱
مزایای آموزش رایانه ای ٣۶
زمینه های تسهیل کننده توسعه ICT در آموزش و پرورش ٣٨
یادگیری راهی به سوی پرکردن شکاف دیجیتالی ٣٩
فصل چهارم: داده های آماری
ابزار جمع آوری ۵٩
روش جمع آوری اطلاعات ۵٩
یافته های تحقیق ۵٩
جدول شماره ۱ ۶٠
نمودار شماره ۱ ۶۱
جدول شماره ٢ ۶٢
نمودار شماره ٢ ۶٣
جدول شماره ٣ ۶۴
نمودار شماره ٣ ۶۵
جدول شماره ۴ ۶۶
نمودار شماره ۴ ۶٧
جدول کل ۶٨
نمودار کل ۶٩
فصل پنجم: وارسی فرضیات و نتیجه گیری
تجزیه و تحلیل یافته ها ٧٠
نتیجه گیری ٧٠
فصل ششم: اراﺋﻪ پیشنهادها و راهکارها
فیلتر کردن راهی برای ایجاد محیط سالم در اینترنت ٧۴
اثر بخش کردن استفاده از فناوری اطلاعات و اینترنت ٧٩
راهکارهای گسترش کارآمد و بهینه فناوری اطلاعات در آموزش و پرورش... ٨٢
آموزش الکترونیکی برای معلمان ٨٧
دیدگاه آرمانی ٨٩
توصیه ها ٩٠
موانع و مشکلات اصلی در اجرای برنامه آموزش رایانه ای ٩۱
شرایط اجرایی ٩٣
پیوست ها
منابع
تصادفی