مقاله مدیریت نام تجاری در مؤسسات تولیدی

توضیح مختصر:

دانلود مقاله در مورد مدیریت نام تجاری در مؤسسات تولیدی، در قالب فایل word و در 19 صفحه، قابل ویرایش، شامل چکیده، مقدمه، نام تجاری، مدیریت نام تجاری، بیانیه مأموریت، تدوین، ارزیابی و انتخاب استراتژی، تدوین راهبرد نام تجاری، ابعاد نام

دسته بندی: مدیریت » مدیریت بازاریابی

فرمت فایل دانلودی: doc

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 19

حجم فایل:102 کیلوبایت

قیمت: 5700 تومان

دانلود مقاله در مورد مدیریت نام تجاری در مؤسسات تولیدی،

در قالب فایل word و در 19 صفحه، قابل ویرایش، شامل:

چکیده

مقدمه

نام تجاری

مدیریت نام تجاری

بیانیه مأموریت

تدوین، ارزیابی و انتخاب استراتژی

تدوین راهبرد نام تجاری

ابعاد نام تجاری

ماتریس استراتژی های نام تجاری

ارزش نام تجاری

ارزش مالی نام تجاری

محاسبه ارزش نام تجاری

ارزیابی ارزش نام تجاری

شواهدی بر ارزش نام تجاری

نتیجه گیری

منابع

چکیده مقاله:

دراین مقاله به منظور ارائه راهکار برای موفقیت مدیران بازاریابی در دستیابی به اهداف نام تجاری (Brand ) و هم چنین اثربخشی تلاش هایی (از قبیل موضع یابی، تبلیغات و … ) که در جهت ارتقای ارزش Brand صورت می گیرد، مفهوم مدیریت نام تجاری در مؤسسات تولیدی را مطرح کرده ایم. مدیریت نام تجاری در مجموع تلاش دارد تا با هدف گذاری، برنامه ریزی، اجرا و کنترل، برای نام تجاری ایجاد ارزش کند و سپس در جهت حفظ و ارتقای ارزش آن بکوشد.

در این مقاله با دیدگاه بلندمدت و راهبردی به ارائه شیوه مدیریت نام تجاری پرداخته ایم.

عبارات و جملات کلیدی

  • مدیریت نام تجاری
  • مدیریت نام تجاری در گردشگری
  • مدیریت راهبردی نام تجاری
  • تحقیق مدیریت نام تجاری
  • مقاله مدیریت نام تجاری
  • پاورپوینت مدیریت نام تجاری
  • مدیریت برند
  • مدیریت برندینگ
  • تحقیق مدیریت برند
  • مقاله مدیریت برند
  • پایان نامه مدیریت برند

خرید فایل

تصادفی