دسته بندی: علوم انسانی » روان شناسی
فرمت فایل دانلودی: doc
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 31
حجم فایل:279 کیلوبایت
قیمت: 5000 تومان
دانلود تحقیق با موضوع بررسی تاثیر تبلیغات بر فروش شرکت های صنایع غذایی مشهد،
در قالب word و در 31 صفحه، قابل ویرایش، شامل:
مسأله تحقیق
پیشینه تحقیق
اهداف تحقیق
فرضیات تحقیق
متغیرهای تحقیق
نوع تحقیق
جامعه آماری
نمونه آماری
اصطلاحات و واژه های تحقیق
تعریف تبلیغات
مدیریت محصول و فروش
ترویج فروش و تبلیغات
هزینه تبلیغات
چکیده
هدف تبلیغات
ویژگی تبلیغات
آثار تبلیغات
روش های تعیین بودجه تبلیغات
مشکلات و تنگناهای تحقیق
سه راهکار روانی در پیام ها و تبلیغات برای فروش
منابع تحقیق
بخشی از ابتدای تحقیق:
تبلیغات، به معنی جمیع فعالیت های اطلاع رسانی است که پس از طی یک چرخه ارتباطاتی و ابلاغ صفات و کیفیات و مزیت ها و … ، عکس العمل مورد نظر را در خریدار ایحاد نموده و نهایتاً تقاضای کالا را افزایش می دهد. به عبارت دیگر، تبلیغات عملیاتی است که به قصد ایجاد ارتباط با مصرف کننده و اثر گذاری در وی طراحی شده و برای جلب نظر یا ایجاد انعطاف در رفتار خریدار، به نفع کالای مورد نظر صورت می گیرد …
تصادفی