دسته بندی: مهندسی عمران » راه سازی
فرمت فایل دانلودی: zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 113
حجم فایل:3,662 کیلوبایت
قیمت: 4900 تومان
دانلود پروژه با موضوع تحلیل روسازی انعطاف پذیر،
در قالب word و در 113 صفحه، قابل ویرایش، شامل:
فصل اول: مروری بر انواع روسازی
مقدمه
تأثیر بارگذار و عوامل جوی بر سیستم روسازی
عوامل مؤثر در طرح روسازی ها
روسازی های انعطاف پذیر
خلاصه و نتیجه گیری
فصل دوم: کاهش عمر روسازی های انعطاف پذیر در اثر تغییرات شرایط چسبندگی بین لایه ها با توجه به کرنش قائم روی خاک
بستر
مقدمه
تاثیر بارهای افقی و اصطکاک بین لایه ای به عمر روسازی ها
تحلیل نظریه تاثیر شرایط بین لایه ای
انتخاب مدل و روش تحلیل
مدل هندسی روسازی
بارگذاری
مدل تعیین عمر روسازی ها
تحلیل تاثیر شرایط بین لایه ای مختلف بر روی عملکرد روسازی
تاثیر اجراء ضعیف اندود تک کت ( حالت اجرایی)
تاثیر کاهش اجراء ضعیف اندود پریمکت ( حالت 3 اجرایی)
تاثیر اجرای نامناسب اندودهای بین لایه ای ( حالت 4 اجرایی)
خلاصه و نتیجه گیری
فصل سوم: روش های تحلیل روسازی های انعطاف پذیر
مقدمه
حل سیستم های لایه ای با استفاده از تئوری چند لایه ای
معادلات پایه
شرایط مرزی و پیوستگی
حل سیستم های لایه ای با استفاده از روش اجزاء محدود
مقایسه روش چند لایه ای با روش اجزاء محدود
خلاصه و نتیجه گیری
فصل چهارم: بررسی نر م افزار Kenlayer جهت تحلیل روساز ی های انعطاف پذیر
تئوری نرم افزار
سیستم چند لایه ی الاستیک:
Super Position و تعیین پاسخ ها
تجزیه تنش ها به مولفه ها x و Y
محاسبه تنش های اصلی
محاسبه کرنش بحرانی
آنالیز خرابی (Damage Anaysis)
معیار بحرانی شکست ترک کششی
معیار بحرانی شکست تغییر شکل حداکثر
محورهای چندگانه
لایه های غیرخطی
مصالح دانه ای
تقسیم لایه به تعدادی زیر لایه
انتخاب نقطه مناسب جهت طراحی
مصالح ریزدانه
نقطه تنش برای لایه غیرخطی
نکات فنی راجع به Kenlayer
اطلاعات عمومی نرم افزار
مصالح
آنالیز خرابی
تعداد بازه های زمانی در هر سال
بارها
خلاصه و نتیجه گیری
فصل پنجم: بررسی نرم افزار جهت تحلیل روسازی های انعطاف پذیر
مقدمه
تئوری نرم افزار
سیستم لایه ای
برهم نهی بارها و تعیین پاسخ ها
نکات فنی
خلاصه و نتیجه گیری
فصل ششم: مقایسه عملکرد و نتایج حاصل از نرم افزارهای TUPAS و KENLAYER
مقدمه
شرح چند مثال
شرح مسئله با چرخ منفرد
شرح مسئله با چرخ چندگانه
حل چند مثال
حل مسئله 3 لایه ای تحت بارگذاری تک چرخ
حل مسئله 3 لایه ای تحت بارگذاری ناشی از یک محور سه گانه
حل مسئله 3 لایه غیرخطی ناشی از بارگذاری تک چرخ
آنالیز حساسیت
آنالیز خطی
سیستم سه لایه ای
تاثیر ضخامت لایه
تاثیر مدول لایه ها
آنالیز غیرخطی
فصل هفتم: جمع بندی و نتیجه گیری
خلاصه
نتیجه گیری
پیشنهادات
منابع و مراجع
بخشی از متن پروژه:
تحلیل روسازی ها مسئله مهمی است که امروز با توجه به گسترش صنعت ساختمان و راهسازی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. روش های متفاوتی برای تحلیل روسازی ها تا به امروز ارائه شده اند و هر کدام به نوبه خود دارای نقاط قوت و ضعفی هستند. دو روش عمده اصلی در تحلیل این مسائل منطق تئوری لایه ای و تئوری اجزاء محدود می باشد. بدیهی است که استفاده از هر کدام از روش ها ملزم به رعایت فرضیات اولیه و شرایط خاص حاکم بر آن روش خواهد بود. آن چه در این پروژه مورد اشاره قرار گرفته است، معرفی دو روش اصلی تحلیل روسازی های انعطاف پذیر که یکی استفاده از تئوری الاستیسیته و سیستم لایه ای و دیگری روش اجزاء محدود می باشد و سعی شده است سیستم لایه ای و به تبع آن روش بر مسیتر برای حل لایه ای با توجه بیشتری بررسی شود و جزئیات بیشتری از الگوریتم ریاضی آن ارائه گردد. روش بر مسیتر برای حل لایه ای با توجه بیشتر بررسی شود و جزئیات بیشتری از الگوریتم ریاضی آن ارائه گردد.
در روش بر مسیتر برای پیدا کردن تنش ها و تغییر شکل ها در محیط لایه ای خاک و با فرض نیمه بودن محیط و وجود تقارن محوری، یک تابع تنش انتخاب شده و با در نظر گرفتن شرایط پیوستگی و شرایط مرزی معادلات دیفرانسیل حاصله حل شده و پاسخ های مورد نیاز به دست می آید.
فرضیات ریاضی حاکم بر این روش و الگوریتم مربوط به آن در فصل سوم این پروژه به تفصیل بیان شده و امکان یک مقایسه نسبی نیز فراهم شده است.
این فایل به همراه چکیده، فهرست، متن اصلی و منابع با فرمت (docx قابل ویرایش) در اختیار شما قرار می گیرد.
تصادفی