خرده فروشان ظاهرا با چالش های رقابتی دو گانه مواجه شده اند که عبارتند از: رشد خط بالایی در حالی که آن ها را در پایین خط نگه می دارد. ابداعات در زمینه قیمت گذاری و تبلیغ فراهم کننده فرصت های قابل توجهی برای مشتریان هدف می باشد که به صورت موثر هم به صورت آنلاین و هم آفلاین هستند، خرده فروشان همچنین دارای هدف برای تبلیغ، ارائه دادن توانایی ها به منظور اندازه گیری و بهبود بخشیدن موثر به پیشرفت های آن ها نیز هستند. این مقاله پیشرفت های اخیر را در زمینه قیمت گذاری ها و تبلیغ ها را به عنوان وابسته بودن به هدف گذاری افزایش یافته، قیمت جدید و مدل های تبلیغی و موثر بودن های بهبود یافته مورد سنتز قرار می دهد.
این مقاله همچنین نقش جدید مربوط به تکنولوژی های توانا را برجسته می سازد و مسیرهای مهم را برای مطالعات بعدی پیشنهاد می دهد.
در سال 2008، کل و جمع فروش های خرده فروشی در آمریکا به بیش از 9/3 تریلیون دلار رسید که تقریبا 4/1 تریلیون دلار آن مربوط به غذا، نوشابه و آشامیدنی ها، دارو و مغازه های سازمانی بود و تقریبا 227 بیلیون دلار مربوط به مغازه های آنلاین و سفارشات اینترنتی بود. تبلیغهای قیمت نیز یک ابزار بازاریابی اصلی می باشد که خرده فروشان آنلاین و آفلاین از آن برای ایجاد کردن فروش ها و افزایش دادن مشارکت بازاری آن ها استفاده می کند. مشخص شدن اهمیت آن ها و تاریخچه طولانی آن به شکلی است که این مقاله بازاریابی که مجموعه وسیعی از دانش را در مورد تبلیغهای کاری فراهم ساخته است چندان جالب توجه نمی باشد. مطالعه کمی اغلب بر روی صنعت کالای بسته بندی مصرف کننده متمرکز شده است که مجموعه داده های غنی دوره های طولانی را تحت پوشش قرار می دهند و خریدان در راستای طبقه های محصولی مختلف در دسترس می باشند. بیشتر مطالعات رفتاری به جای آن، از مجموعه های تجربی برای عناصر مختلف مهارتی و طراحی های تبلیغی و مجزا کردن اثرات ایزوله آن ها استفاده می کنند.
تصادفی