تحقیق اندازه گیری میزان رضایت مشتری

توضیح مختصر:

دانلود مقاله با موضوع اندازه گیری میزان رضایت مشتری، در قالب word و در 12 صفحه، قابل ویرایش، شامل چکیده، مقدمه، تا چه اندازه مشتری گرا هستید؟، انواع نیازمندی های مشتریان، نظام مندی ارتباط با مشتری، ارتباط قبل از شروع ارائه محصولات و خدمات به مشتری شامل، ارتباط بعد از شروع ارائه محصولات و خدمات …

دسته بندی: مدیریت » مدیریت بازاریابی

فرمت فایل دانلودی: doc

فرمت فایل اصلی: docx

تعداد صفحات: 12

حجم فایل:294 کیلوبایت

قیمت: 3600 تومان

دانلود مقاله با موضوع اندازه گیری میزان رضایت مشتری ،

در قالب word و در 12 صفحه، قابل ویرایش، شامل:

چکیده

مقدمه

تا چه اندازه مشتری گرا هستید؟

انواع نیازمندی های مشتریان

نظام مندی ارتباط با مشتری

ارتباط قبل از شروع ارائه محصولات و خدمات به مشتری شامل

ارتباط بعد از شروع ارائه محصولات و خدمات به مشتری شامل

گام اول: زمینه سازی

گام دوم: سازماندهی و طرحریزی

گام سوم: شناسایی معیارهای کلیدی

گام چهارم: آماده سازی جمع آوری اطلاعات

گام پنجم: جمع آوری اطلاعات

گام ششم: تجزیه و تحلیل اطلاعات

چرا شاخص رضایت مشتری؟

گام هفتم: اقدامات

نتیجه گیری

منابع

چکیده مقاله:

امروزه می توان بحث کیفیت را به منزله محکمه ای دانست که در آن قاضی مشتری بوده و طرفین دعوا رقیبانی هستند که هر کدام ادعا دارند، محصولات و خدماتشان دارای کیفیتی برتر نسبت به طرف مقابل می باشد. در این میان هر کدام از طرفین که بتواند دلایل محکمه پسندی در خصوص اثبات ادعای خود ارائه دهد، از رأی مثبت و طرف دیگر از رأی نسبتاً نامناسبی برخوردار خواهد بود. لذا توجه به مقوله کیفیت که همانا درک دقیق نیازمندی های پایه عملکردی و مشعوف کننده مشتریان و تأمین این نیازمندی ها می باشد، از اهمیت بالایی برخوردار است. چرا که رضایت مشتریان را به دنبال خواهد داشت و رضایت مشتریان، افزایش سهم بازار را و افزایش سهم بازار، افزایش میزان سودآوری را و میزان توان مالی قدرت نوآوری و ایجاد تسهیلات بیشتر برای مشتریان را و همین طور این چرخه حرکت خواهد نمود و در یک جمله رضایت مشتریان می تواند رأی مثبت را در پی داشته و باعث ربودن گوی سبقت از رقبا باشد که این موضوع، اصل رقابت سالم و جوانمردانه است. بنا براین یکی از مهم ترین روش های بازاریابی، ارائه محصولات و خدمات با کیفیت می باشد. اما یک بحث، در بعضی از شرایط مشتری از خدمات و محصولات ما راضی است، اما ترجیح می دهد از خدمات و محصولات رقیبان ما برخوردار شود. در این موارد، نیاز است که از میزان رضایت مشتریان آگاه باشیم تا با استفاده ار یک استراتژی مناسب، خود را به حدی که برای مشتری قابل قبول باشیم، برسانیم. به همین منظور، اندازه گیری رضایت مشتریان نیز از اهمیت به سزایی برخوردار است که مراحل اندازه گیری به شرح زیر را می طلبد:

گام اول: زمینه سازی

گام دوم: طرح ریزی

گام سوم: شناسایی معیارهای کلیدی

گام چهارم: آماده سازی جمع آوری اطلاعات

گام پنجم: جمع آوری اطلاعات

گام ششم: تجزیه و تحلیل اطلاعات

گام هفتم: انجام اقدامات

عبارات و جملات کلیدی

  • اندازه گیری میزان رضایت مشتری
  • رضایت مشتری
  • میزان رضایت مشتری
  • اندازه گیری رضایت
  • اندازه گیری رضایت مشتری
  • اندازه گیری میزان رضایت
  • رضایت خریدار
  • اندازه گیری میزان رضایت خریدار
  • میزان رضایت خریدار

خرید فایل

تصادفی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد