پاورپوینت استراتژی های بازاریابی در مرحله افول…

توضیح مختصر:

دانلود پاورپوینت با موضوع استراتژی های بازاریابی در مرحله افول بازار، در قالب ppt و در 40 اسلاید، قابل ویرایش، شامل ویژگی های مرحله افول، خصوصیات سیستم مدیریتی در مراحل چرخه عمر محصول، اهداف بازاریابی در مرحله افول، استراتژی های مرحله

دسته بندی: مدیریت » مدیریت بازاریابی

فرمت فایل دانلودی: zip

فرمت فایل اصلی: ppt

تعداد صفحات: 40

حجم فایل:367 کیلوبایت

قیمت: 5000 تومان

دانلود پاورپوینت با موضوع استراتژی های بازاریابی در مرحله افول بازار،

در قالب ppt و در 40 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

ویژگی های مرحله افول

خصوصیات سیستم مدیریتی در مراحل چرخه عمر محصول

اهداف بازاریابی در مرحله افول

استراتژی های مرحله افول بازار

متغیرهای وضعیتی استراتژی برداشت

استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراژی برداشت

متغیر های وضعیتی استراتژی حفظ

استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی حفظ

متغیرهای وضعیتی استراتژی بازمانده سودآور

استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی بازمانده سودآور

متغیر های وضعیتی استراتژی بخش بازار بسیار خاص و کوچک

استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی بخش بازار بسیار خاص و کوچک

ماتریس نقاط مرجع استراتژی های مرحله افول

عوامل مزیت رقابتی

متغیرهای وضعیتی استراتژی حفظ

تعیین جایگاه واحدهای تجاری استراتژیک در ماتریس لیتل

استراتژی توسعه طبیعی

توسعه گزینشی

مرحله عمر کالا و موقعیت رقابتی

پیش بینی افول بازار

انواع روش های پیش بینی فروش

عوامل تعیین کننده جذابیت بازار

وفاداری

مهم ترین دلایل وفاداری مشتریان به یک شرکت

شاخص های سنجش وفاداری مشتریان

منابع و توانایی های سازمانی

مقدمه پاورپوینت:

بیشتر محصولات به دلایل مختلف مانند تغییرات و پیشرفت های تکنولوژی و هم چنین تغییر نیاز مشتریان، سرانجام وارد مرحله پیری یا افول خود در چرخه حیات محصول می شوند. با کاهش فروش و سودآوری، بعضی از شرکت ها صنعت را ترک خواهند کرد و شرکت های باقیمانده نیز ممکن است حجم تولیدات خود را کاهش دهند. آن ها می توانند به سوی بخش هایی از یک بازار کوچک تر عقب نشینی کنند، بودجه مربوط به ترویج محصولات خود را کاهش دهند و محصولات خود را با قیمت پاییین تری عرضه نمایند.

با رقابت سخت میان رقبای باقیمانده برای حفظ سطح فروش در این مرحله، سودهای آن ها نیز کاهش می یابد. در نتیجه خرد جمعی حکم می کند که شرکت ها یا باید تولیدات این محصولات را متوقف کنند یا برای حداکثر نمودن سود در کوتاه مدت از آن ها برداشت کنند. اما این شرکت ها می توانند از استراتژی های دیگری نیز استفاده نمایند. آن ها می توانند تلاش کنند تا جایگاه خود را در حین زوال بازار حفظ کنند، جایگاه خود را بهبود ببخشند یا تلاش های خود را روی یک یا چند تقاضا یا بازار بسیار خاص متمرکز کنند.

عبارات و جملات کلیدی

  • استراتژی های بازاریابی در مرحله افول بازار
  • تحقیق استراتژی های بازاریابی در مرحله افول بازار
  • مقاله استراتژی های بازاریابی در مرحله افول بازار
  • استراتژی های بازاریابی
  • استراتژی های بازاریابی اینترنتی
  • استراتژی های بازاریابی الکترونیکی

خرید فایل

تصادفی