بودجه بندی سرمایه ای

توضیح مختصر:

دانلود تحقیق در مورد بودجه بندی سرمایه ای، در قالب word و در 22 صفحه، قابل ویرایش، شامل مقدمه، تعریف بودجه سرمایه ای، تجزیه و تحلیل بودجه بندی سرمایه ای، نقش مدیریت مالی در بودجه بندی سرمایه ای، مراحل اجرایی …

دسته بندی: مدیریت » مدیریت بازاریابی

فرمت فایل دانلودی: doc

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 22

حجم فایل:93 کیلوبایت

قیمت: 5000 تومان

دانلود تحقیق در مورد بودجه بندی سرمایه ای،

در قالب word و در 22 صفحه، قابل ویرایش، شامل:

مقدمه

تعریف بودجه سرمایه ای

تجزیه و تحلیل بودجه بندی سرمایه ای

نقش مدیریت مالی در بودجه بندی سرمایه ای

مراحل اجرایی بودجه بندی سرمایه ای

داده های لازم برای ارزیابی طرح های سرمایه گذاری

محاسبه مبلغ خالص سرمایه گذاری

محاسبه جریان نقدی

معیارهای بودجه بندی سرمایه ای

خالص ارزش فعلی

نقاط قوت و ضعف خالص ارزش فعلی

نرخ بازده داخلی

نقاط قوت و ضعف نرخ بازده داخلی

دوره بازیافت سرمایه

نقاط قوت و ضعف دوره برگشت سرمایه

معکوس دوره بازیافت سرمایه

نرخ بازده حسابداری

بخشی از ابتدای تحقیق:

بودجه بندی سرمایه فرآیند مستمری است که از آن در اجرای وظایف مختلف مدیریت و در سطوح مختلف از آن استفاده می شود. مدیران بازاریابی و تولیدی و مالی در شکل دادن به بودجه های سرمایه ای نقش اساسی دارد، به علاوه اعضای سایر دوایر نیز در فرآیند بودجه بندی سرمایه ای نقش های مهمی بر عهده دارند و در مواقع ضروری و لحظات بحرانی، از هیچ کمکی فروگذاری نمی کنند. در بودجه بندی سرمایه ای از روش های مربوط به ارزش زمانی پول استفاده خواهیم کرد. هدف بودجه بندی سرمایه ای شناسایی و تعیین فرصت هایی است که ارزش آن ها بیش از هزینه آن هاست. بودجه سرمایه ای عبارت است از مجموعه طرحهای سرمایه گذاری که یک وجه مشترک دارند، یعنی بازده هریک از آن ها، در دوره های بلند مدت به دست می آید. برای مثال طرحهای سرمایه گذاری برای دوره های 5، 10، 15، یا حتی 20 ساله امری بسیار متداول است چنین سرمایه گذاری هایی را سرمایه گذاری بلند مدت می نامند. تشخیص برحی از سرمایه گذاری ها چندان مشکل نیست مانند تشخیص هزینه های ساختمانی مربوط به ایجاد کارحانه تولیدی یا خرید ماشین آلات جدید و جایگزین کردن وسایل قدیمی به جای آن و در نتیجه بالا بردن ظرفیت کارخانه . اما تشخیص برخی سرمایه گذاری ها چندان ساده نیست. از جمله تشخیص هزینه های سنگین تبلیغاتی واجرای برنامه های تحقیق و توسعه که احیاناً مستلزم سرمایه گذاری های چندین ساله خواهد بود . تعیین سود آوری این قبیل طرح ها نیز نسبتاً مشکل است. اغلب واحدهای تجاری دست کم بودجه کوتاه مدتی که مبالغ سرمایه گذاری های طرح ریزی شده را در دوره جاری و دوره آتی نشان میدهد تهیه می کنند بسیاری از واحدهای تجاری نیز بودجه های سرمایه ای میان مدت و بلند مدتی را تهیه می کنند که نیاز به دارایی های سرمایه ای آتی را برای سه تا پنج سال و در برخی موارد حتی ده سال یا بیشتر پیش بینی و منعکس می نماید. بودجه های سرمایه ای معمولاً رای مبنای پیش بینی های فروش محصولات و دستیابی به ماشین آلات و تجهیزات لازم برای تولید محصولات جهت فروش پیش بینی شده تهیه می شود.

عبارات و جملات کلیدی

  • بودجه بندی سرمایه ای
  • بودجه بندی سرمایه ای مقاله
  • بودجه بندی سرمایه ای pdf
  • بودجه بندی سرمایه ای ppt
  • مقاله بودجه بندی عملیاتی
  • بودجه بندی سرمایه
  • مقاله بودجه بندی سرمایه ای
  • تحقیق بودجه بندی سرمایه ای
  • پروژه بودجه بندی سرمایه ای
  • اصول بودجه بندی

خرید فایل

تصادفی