تحقیق مدل سایمون آنهولت در برندسازی و…

توضیح مختصر:

دانلود تحقیق در مورد مدل سایمون آنهولت در برندسازی و بازاریابی تاج محل هندوستان، در قالب doc و در 20 صفحه، قابل ویرایش، شامل: برندینگ و اصول آن سایمون آنهولد نظریه برند ملی گردشگری سرمایه گذاری بازاریابی میراث جهانی، چالش ها و فرصت ها

دسته بندی: مدیریت » مدیریت بازرگانی

فرمت فایل دانلودی: zip

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 20

حجم فایل:146 کیلوبایت

قیمت: 3500 تومان

دانلود تحقیق در مورد مدل سایمون آنهولت در برندسازی و بازاریابی تاج محل هندوستان،

در قالب doc و در 20 صفحه، قابل ویرایش، شامل:

برندینگ و اصول آن

سایمون آنهولد

نظریه برند ملی

گردشگری

سرمایه گذاری

بازاریابی میراث جهانی، چالش ها و فرصت ها تاج محل هندوستان

بازاریابی مکان های دیدنی میراث جهانی

گردشگری در آگرا و تاج محل

شگفتی های هندوستان

بازاریابی تاج محل، مسائل آتی و چالش ها

بخشی از ابتدای تحقیق:

برندینگ و اصول آن:

اغلب مردم و حتی شرکت های تجاری فکر می کنند که پدیده برندینگ ، یک پدیده جدید و مدرن است. در اواخر سال ۱۹۹۰ تا ۲۰۰۰، عنوان برندینگ نه تنها برای کمپانی ها و محصولات آن ها به گسترش یافت، بلکه این پدیده به شهرداری ها، دانشگاه ها، سازمان های غیرانتقاعی و حتی افراد نیز کشیده شد و در آن زمان برندینگ ، آغاز پیشرفت خود را شروع کرد، ولی پدیده برندینگ به بسیار قبل تر بر می گردد.

هر چیزی نیاز به یک نام و یا یک نام تجاری دارد. با این نام می توان از صداقت، ارائه خدمات درست، ارائه تضمین کیفیت و دیگر موارد اطمینان حاصل کرد..

عبارات و جملات کلیدی

  • مقاله برندسازی
  • مقاله برندسازی اینترنتی
  • مقالات برند سازی
  • مقاله در مورد برند سازی
  • پایان نامه برند سازی
  • پایان نامه در مورد برند سازی
  • پایان نامه درباره برند سازی
  • تحقیق برندسازی
  • تحقیق در مورد برندسازی
  • تحقیق درباره برندسازی
  • تحقیق بازاریابی

خرید فایل

تصادفی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد