تحقیق معماری ساختار و اجزای سیستم اطلاعات…

توضیح مختصر:

دانلود تحقیق در مورد معماری ساختار و اجزای سیستم اطلاعات بازاریابی محصولات کشاورزی، در قالب pdf و در 215 صفحه، شامل فصل اول: کلیات پژوهش، فصل دوم: ادبیات پژوهش، فصل سوم: روش پژوهش، فصل چهارم: یافته های پژوهش، فصل پنجم: نتیجه گیری و

دسته بندی: مدیریت » مدیریت بازاریابی

فرمت فایل دانلودی: pdf

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 215

حجم فایل:7,392 کیلوبایت

قیمت: 10000 تومان

دانلود تحقیق در مورد معماری ساختار و اجزای سیستم اطلاعات بازاریابی محصولات کشاورزی،

در قالب pdf و در 215 صفحه، شامل:

فصل اول: کلیات پژوهش

فصل دوم: ادبیات پژوهش

فصل سوم: روش پژوهش

فصل چهارم: یافته های پژوهش

فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات

پیوست ها

مراجع و مأخذها

فهرست اشکال

فهرست جداول

بخشی از چکیده تحقیق:

در دنیای کنونی به دلیل رشد و توسعه فن آوری های اطلاعاتی و الکترونیکی، همواره بر سرمایه گذاری و بهره گیری از آن ها، توجه بیشتری به نسبت گذشته می گردد. از آن جایی که بایست این سرمایه گذاری ها با هدف کسب منافع سازمانی و توجیه اقتصادی صورت پذیرد، لذا داشتن یک برنامه راهبردی ضروری است و به نظر می رسد که باید از ابزارهای استاندارد و مطمئنی نیز استفاده شود.

از سویی دیگر مباحث تجارت کشاورزی علی الخصوص بازاریابی کشاورزی، امروزه به یک قید مهم در فروش محصول و عرضه ورودی های این بخش تبدیل شده و مستقیماً با اهداف کلان امنیت غذایی و استقلال کشورها نیز گره خورده است. بنابراین این پژوهش سعی در معماری چنین ساختاری دارد …

عبارات و جملات کلیدی

  • بازاریابی محصولات کشاورزی
  • بازاریابی محصولات کشاورزی مقاله
  • بازاریابی محصولات کشاورزی pdf
  • بازاریابی محصولات کشاورزی در ایران
  • مقاله در مورد بازاریابی محصولات کشاورزی
  • مقاله بازاریابی محصولات کشاورزی
  • مقاله درباره بازاریابی محصولات کشاورزی

خرید فایل

تصادفی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد